Inlägget innehåller annonslänkar, läs mer i min PR-policy
Har ni sett vilka fina prylar för hemmakontoret som Lagerhaus har fått in? Jag älskar verkligen sånt här! Det är kanske först när man börjar arbeta hemifrån som man inser vikten av att ha bra kontorsmaterial och verktyg runt sig redo att använda. Det gör ju inget heller att de är riktigt fina, eller hur?
Ett glas med vatten nära till hands, förvaring för kalendern och anteckningsböcker i form av en metallkorg, en häftapparat för att fästa ihop kvitton eller viktiga papper, pennor att skriva med samt en praktisk veckoplanering (just denna förälskade jag mig i första gången jag såg den!) för att ha koll på vad som händer framöver.
Köp produkterna
[one_third][/one_third]
[one_third_last][/one_third_last]
Åh, den där veckoplaneringen var drömmigt vacker! Ska ut och införskaffa mig en sådan bums, passar extra bra när jag börjar nytt jobb om några veckor.
Eller hur? Jag har suttit och ritat upp sånt där själv varje vecka men nu när jag hittade den där, som har allt som jag vill ha i en veckoöversikt, så slog jag till och köpte den. Om du tycker om planering och struktur så håll utkik på bloggen för senare i vår kommer ett inlägg om hur jag veckoplanerar och använder mig av Getting Things Done-metoden för att göra detta.
Grattis till nya jobbet, vad roligt! Vad kommer du göra för något?
Ser fram emot ditt GTD-inlägg! Jag har varit nyfiken länge på den metoden, men hittills inte kommit igång att använda den i praktiken.
Mitt nya jobb är en tjänst som kommunikatör/koordinator på ett utvecklingbolag i Örebro. Börjar om ett par veckor.